Kayserispor forması giyen kaleci Onurcan Piri, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla kulüpten ayrıldığını duyurdu. Sarı-kırmızılı ekipte geçirdiği 3 yılı değerlendiren Piri, Kayserispor camiasının her zaman hayatında özel bir yere sahip olacağını ifade etti. Kayserispor’da geçirdiği süre boyunca yalnızca güzel anılar değil, ömür boyu değer vereceği dostluklar da edindiğini belirten tecrübeli file bekçisi, birlikte çalıştığı kulüp başkanlarına, teknik direktörlere, takım arkadaşlarına ve taraftarlara teşekkür etti. Taraftar grubu Kapalıkale’ye de özel olarak teşekkür eden Piri, kulübün her koşulda yanında olan destekçilerinin kendisinde önemli izler bıraktığını kaydetti.
Açıklamasında kulüp çalışanlarına ayrı bir parantez açan Piri, çoğu zaman görünmeyen emekleriyle kulübün ayakta kalmasında büyük pay sahibi olan personelin “gizli kahramanlar” olduğunu belirterek birlikte görev yaptığı tüm çalışanlara minnet duyduğunu ifade etti.
Görev yaptığı her kulüpte aidiyet duygusuyla hareket etmeye çalıştığını vurgulayan Onurcan Piri, futbolun bir parçası olan ayrılıkların da kaçınılmaz olduğunu dile getirdi. Kayserispor’dan ayrılıyor olsa da burada tanıdığı insanların ve kulübün kendisinde her zaman ayrı bir yere sahip olacağını belirten deneyimli kaleci, sarı-kırmızılı ekibe bundan sonraki süreçte başarılar diledi.
Piri, mesajını “Hakkınızı helal edin. Benim de sizlere hakkım helal olsun. Hoşça kalın” ifadeleriyle tamamladı.
Onurcan Piri, geçen sezon Kayserispor formasıyla ligde çıktığı 4 maçta 10 gol yemişti.
Kayserispor’un tecrübeli kalecisi Onurcan Piri (31), sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla sarı-kırmızılı kulübe veda etti. Piri, Kayseri’de geçirdiği üç yıl boyunca unutamayacağı anılar ve dostluklar biriktirdiğini belirtti.